Hľadá sa obchodný partner pre

Pozitívne rozprávky!

Rozprávky ponuka pre obch.partnerov

V čom spočíva obchodné partnerstvo a podmienky výberu obch. partnera:

  • 1

    Náplň a ciele obchodného partnera

    - dostať rozprávky na zahraničný trh (vyhľadávanie obchodných partnerov ako najvýhodnejšie vydavateľstvo, prip. dobrý distribútor, e-shopy, detské web stránky, bloggerky a pod.) - propagácia rozprávok (či už články v novinách, blog, sociálne siete, TV, rozhlas, a pod.) - inovovať spôsob predaja - novým nápadom a návrhom na zlepšenie sa hranice nekladú. - príprava nových rozprávok na trh v spolupráci s autorkou
  • 2

    Skúsenosti a schopnosti

    Sú vítané skúsenosti v oblasti marketingu a online predaj, vyhľadávanie obchodných príležitostí, príjemná komunikatívnosť, komunikácia v angl. jazyku je plusom, práca na PC, osobné zahraničné kontakty sú plusom.
  • 3

    Pozitívne naladenie

    Obchodný partner by mal byť pozitívne naladený, veriť projektu Pozitívne rozprávky a ich poslaniu.
  • 4

    Výhody tohto partnerstva

    - Pozitívne rozprávky sú hotový produkt, ktorý má svojich fanúšikov a výborné referencie od klientov. - Pre niektoré rozprávky je už pripravený aj preklad vo viacerých jazykoch. - NIektoré rozprávky už majú svoje ilustrácie, aj grafické spracovanie v knižnej podobe. - Motiavačná literatúra pre deti je čím ďalej tým viac žiadaná - Autorka rozprávok má nové nápady na pozitívny, motivačné rozprávky, takže stále je čo nové ponúknuť. - Je to práca, ktorá má zmysel, pretože robí detský svet krajším.

Finančné možnosti:

Obchodný partner má podiel zo zisku, ktorý závisí od finančnej spoluúčasti na projekte, a to:

  • 1

    Ak nie je žiadna finančná spoluúčasť obchodného partnera:

    Ak obchodný partner nemá záujem sa finančne spolupodieľať na nákladoch ako sú napr. tlač kníh, CD, účto, reklamy, v prípade nových rozprávok ilustrácie, grafika, preklad a pod., jeho zisk z vlastného predaja, prípadne predaja obchodných partnerov, ktorých sám získal (zahraničné vydavateľstvá, distribútori, a iní predajcovia), je 20% z čistého zisku.
  • 2

    Ak je 50% finančná spoluúčasť obchodného partnera:

    AK obchodný partner sa finančne spolupodieľa na polovici nákladov ako sú napr. tlač kníh, CD, účto, reklamy, v prípade nových rozprávok ilustrácie, grafika, preklad a pod., jeho zisk z vlastného predaja, prípadne predaja obchodných partnerov, ktorých sám získal (zahraničné vydavateľstvá, distribútori, a iní predajcovia), jeho odmena je 40% z čistého zisku.
  • 3

    Ak obchodný partner prevezme náklady, a financuje celý projekt:

    AK obchodný partner sa finančne spolupodieľa na všetkých nákladoch, jeho zisk z vlastného predaja, prípadne predaja obchodných partnerov, ktorých sám získal (zahraničné vydavateľstvá, distribútori, a iní predajcovia), jeho odmena je 85% z čistého zisku (15% sú autorské práva)
  • 4

    Príklad nákladov a príjmov

    Kniha - náklad na graficke prace, farebnu tlač cca 3€ (pri tlači okolo 2000ks). Keď je obchodný partner predá knihu na priamo za predajnú cenu 9,70e, potom sa odmena vypočíta nasledovne: V prípade 1. je 9,7e (hruby prijem - 3e náklad-10% daň= 6€ z toho 20% odmena = 1,2€ za predaj jednej knihy (na porovnanie, známym autorom vypláca vydavateľstvo 1e za predanú knihu) - Keď je predaj cez distribútora, cena za knihu je 5-6€: 5€-3€-10%=1,8€ z toho 20% =0,36€ v prípade 2: je 9,7e - 1,5e-10%daň=7,38€ z toho odmena 40% = 2,95€ za predaj jednej knihy. Keď je predaj cez distribútora, cena za knihu je 5€: 5€-1,5€-10%=3,15€ z toho 40% =1,26€ v prípade 3: je 9,7e -10%daň=8,73 z toho 85% = 7,42€ (čo je po odpočítaní vlastného vkladu v čistom 4,42€ za predaj jednej knihy. Keď je predaj cez distribútora, cena za knihu je 5€: 5€-10%=4,5€ z toho 85% =3,83€ čistý zisk